Ruilen en retourneren
Wilt u een artikel ruilen of retourneren? Dan vragen wij u het volgende aan te houden. Zo kunnen wij uw retour zo soepel mogelijk afhandelen.
- Meld via welk artikel u retour wilt sturen.
- Op de meegeleverde pakbon staan de vooraf ingevulde gegevens van uw bestelling en ons retouradres u hoeft alléén enkele ontbrekende gegevens in te vullen.
- Stuur de pakbon voorzien van uw gegevens mee met het retourpakket.
- Na ontvangst van uw zending, stuurt Laars & Co u een ontvangstbevestiging via e-mail .
- Wij ruilen het artikel om (indien voorradig) of storten het aankoopbedrag binnen maximaal 7 werkdagen terug, afhankelijk van uw wens. Mits het artikel onbeschadigd, danwel ongebruikt is.
- Cobber kunnen na het verbreken van het zegel om hygiënische redenen niet worden geretourneerd.
- Sokken kunnen om hygiënische redenen alleen worden geretourneerd als ze ongepast en de labels in goede staat en onbeschadigd zijn.
Kosten
De kosten van een retourzending zijn in bijna alle gevallen voor de koper. Indien u aantoonbaar door een fout van Laars & Co het onjuiste product heeft ontvangen, alléén dan zullen wij de kosten voor het retour zenden van uw pakket voor onze rekening nemen.
Let op: zonder afspraak geen pakketten ongefrankeerd retour sturen, dat geldt overigens ook voor onvoldoende gefrankeerde pakketten.
Maken wij een fout dan vergoeden wij uiteraard ook de kosten voor het retour zenden. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice. Zij vertellen u wat u moet doen en bevestigen de gemaakte afspraak via e-mail.